onsdag den 22. september 2010

Div. kort

Da min kære kusine havde fødselsdag her i sommer, lavede jeg dette kort til hende.
Formatet er A5 og er sat sammen med 3 farvede papirclips i matchende farver. Jeg har brugt 270g cromatico karton (det er bare så lækkert, så jeg bruger det ofte!) samt scrappapir. Bogstaverne er tynde filt stickers fra Martha Stewart (købt i Wallmart, da jeg var i Miami for små 2 år siden... gik HELT amok i deres scrap-afdeling... mere end én gang på dén tur) De andre to stickers er så vidt jeg husker også fra M.S.. Derudover har jeg stemplet nogle enkle blomster m. rosa stempelpude.



Dette kort lavede jeg da en af mine tidligere kollega fyldte 60 år.
Det blev lavet i A6 format i canson carton. Som dekoration brugte jeg et lille stykke sort karton som jeg sværtede med hvid stempelsværte, hvide papirblomster m. guldfarvet brads, grønne rub-on swiwler, dymostrimmel samt en lille hvid sommerfugl fra Karen Marie klip.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar