onsdag den 22. september 2010

Lista


Jeg kan vist ikke komme udenom at jeg er vild med Norge. Men andet ville selvfølgelig også være underligt, når jeg jo er halv normand:-) Siden jeg var helt lille har vi tilbragt nærmest alle sommer/efterår/vinterferier i min mors barndomshjem. Huset har min mor og hendes søster, heldigvis, beholdt efter at mine bedsteforældre faldt fra i starten af 90'erne. Så nu står det bare dér og venter på at vi kommer og besøger det engang imellem:-)


Jeg lavede dette LO som en lille "tribute" til huset:-)
Som baggrund har jeg brugt Basic Grey karton og ovenpå brugte jeg et overlay med swiwler. Teksten "Lista" har jeg stanset ud på en Big shot i rød meleret karton... vist også fra Basic Grey. For at gøre billedet lidt rustikt har jeg slebet rundt i kanten med grovkornet sandpapir.



Ikke så langt fra vores dejlige hus ligger Lista Fyr... aka. "mit" fyrtårn. Elsker at tage derud. Det er ren natur og er både smukt i høj sol og voldsom storm, på hver sin måde selvfølgelig. Grunden ligger helt ude på spidsen af halvøen Lista og man får nærmest Nordsøen lige i hovedet.


Endnu en "tribute"...
Som baggrund har jeg igen brugt Basic Grey karton og ovnpå har jeg revet et stykke canson karton og sværtet det i kanten m. brun stempelsværte. Ligesom ovenfor er bogstaverne stanset ud med Big Shot'en i hvid karton. Den lille "tag" er også stanset ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar