tirsdag den 7. september 2010

Så er man igang! ... eller??

Så skal det altså prøves, det dér blogge-halløj! Selvom jeg er håbløs til nærmest alt der har med teknik at gøre, så kaster jeg mig nu ud i denne nye verden.. prøves, det skal det!
Eller.... var da nærmest ved at miste modet da jeg skulle til at beslutte mig for layoutet.....!!
Nej stik mig hellere noget papir og nogle stempler så skal jeg nok få bakset noget sammen.
Men det gik da...til sidst.
Håber at jeg får taget mig sammen og får opdateret siden indimellem.
Jeg starter nok med at ligge nogle af mine ældre kreationer ud.
......... ja man skal jo starte et sted, ikke?

Der bliver med garanti også lige smidt et billede eller to ind
af Molly-musen her engang imellem..
Hun forstår ikke altid at når "mor" leger med papir eller sidder ved computeren,
så skal man ikke lægge sig til at sove midt i det hele...

Glæder mig til at dele det hele med Jer:-)

2 kommentarer:

  1. Neeeej Papir-nørd Anni, er du også at finde herinde i bloglandia :o) Fedt fedt fedt, eeeeeelsker det her altså :o) Velkommen til. Jeg vil skynde mig, at melde mig som din første faste læser :o) Arj hvor er det altså hyggeligt Anni, glæder mig til at følge med herinde hos dig :o) Og får du brug for blog assistance, så skal jeg hjælpe dig så langt mit IT-handicap rækker ;o)
    Mine første mange mange indlæg var også tidl. kreationer jeg flashede. Derefter gik det hurtigt, for man blir SÅ inspireret herinde konstant. Det er bla. det der gør det så fedt :o) Jeg er sikker på, at sådan en krea-nørd som dig vil blive helt afhængig af, at få en daglig krea-blog insprøjtning :o)

    Glæder mig til at følge med søde Anni.
    Mange mange varme hilsner Anette

    SvarSlet
  2. Kære Anni,

    Måske man skulle lave top fem over gåture i Gjern? :) Velkommen til :)

    SvarSlet